پيشنهاد عجيب و جالب پله براي تعويض قانون فوتبال
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 21:17 ::  نويسنده : آرمان

مرواريد سياه قصد دارد با ارائه چند پيشنهاد به جذاب تر شدن فوتبال کمک کند، پيشنهادهايي که در صورت تصويب مي توانند در جام جهاني 2014 برزيل براي اولين بار به کار گرفته شوند.


    پله، اسطوره‌ي برزيلي فوتبال جهان قصد دارد با کمک و همکاري هموطنش کافو و بابي چارلتون فيفا را به انجام تغييراتي در فوتبال مجاب کند. پله دليل اين تغييرات را کمک به جذاب شدن فوتبال مي داند.


يکي از موضوعات پيشنهادي پله تغيير در قانون ديوار دفاعي هنگام خطاست. ستاره‌ي برزيل در جام هاي جهاني دهه60 و 70 درباره‌ي اين قوانين مي گويد: زماني که خطا صورت مي گيرد زمان زيادي تلف مي شود تا ديوار دفاعي شکل گيرد. علاوه بر اين قرار دادن اين تعداد مدافع نوعي بي عدالتي است.


پله ادامه مي دهد:‌ زماني که من در سانتوس بازي مي کردم گاهي اوقات يک،‌دو، سه يا چهار بازيکن را از پيش رو بر مي داشتم و نفر پنجم روي من مرتکب خطا مي شد. بعد از آن تمام بازيکناني که آنها را دريبل زده بودم مي آمدند و دوباره روبروي من قرار مي گرفتند. اين قانون بايد عوض شود.


پله که براي اهداي جايزه‌ي خاوير هرناندس،‌ مهاجم تيم فوتبال منچستريونايتد به مکزيک سفر کرده بود در پايان گفت: بدون ترديد او بازيکن بزرگي است و بايد ببينيم در آينده در تيم ملي مکزيک چه خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 2577
بازدید کل : 44634
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1